- Uczestnik gromadzi punkty na Koncie Uczestnika poprzez zakup produktów i usług w Sklepach uczestniczących w Programie.
- Każdy Uczestnik może korzystać tylko z jednej Karty.
- Karta może być używana we wszystkich Sklepach.
- Karta może być używana tylko przez Uczestnika, któremu została wydana i nie może być używana przez osoby trzecie. Organizator zastrzega sobie prawo unieważnienia Karty oraz punktów zgromadzonych przez osobę trzecią korzystającą z Katy, nie będącą Uczestnikiem, któremu dana Karta została wydana.
- Uczestnik gromadzi punkty w Programie poprzez dokonanie zakupu w Sklepach biorących udział w Programie, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
- Wartość transakcji zakupu dokonanej przez Uczestnika w Programie zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 10 złotych wartości zakupu w Sklepie Uczestnik otrzymuje 10 punktów. Punkty nie są naliczane za zakup towarów akcyzowych.
- Warunkiem naliczenia punktów na Koncie Uczestnika jest okazanie Karty przez Uczestnika kasjerowi w Sklepie podczas uiszczania płatności za dokonane zakupy, sczytanie kodu lub paska z Karty klienta i zarejestrowanie transakcji poprzez system komputerowy obsługującym Program, na Koncie Uczestnika.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja Stanu Konta Uczestnika Programu odbywać się będzie na bieżąco w Sklepach uczestniczących w Programie lub najpóźniej w ciągu 24 godzin na stronie www.punktomaniacy.com.pl.
- Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję zakupu w Sklepie, przy uiszczaniu płatności za zakupy.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika zachowują ważność przez okres 12 miesięcy od ich naliczenia.